kedd, december 30

Évzáró

Nagyon rég írtam. Vagy időm nem volt rá, vagy kedvem, vagy a boldogság mámorában úszkáltam, vagy csak magányra vágytam.
Az idei év egy igazán színes, érzelemdús év volt, és azt hiszem hogy nem is tudom hogy mi az amit megosztanék veletek. Lehet hogy úgy emlékeznék legjobban a dolgokra, hogy ha lebontanám hónapokra az egész évet, és akkor még átláthatóbb is lenne :)

Január

Az év azzal kezdődött, hogy a családommal mentünk Erdélybe, Piricskére sielni, vagy csak próbálkozni sieléssel. Ugyan is egy olyan időpontot fogtunk ki, hogy pont nem volt túl sok hó. Annak ellenére jól éreztem magam, több család ment és ismerősökhöz mentünk :)
Lelkiekben január volt a rehabilitáció időszaka, mert az a bizonyos november 3, elég jól megviselt. Így utólag, nagyon örülök hogy megtörtént, rengeteget tanultam az esetből, és nagyon sokat fejlődtem.
Aztán volt egy télitáborunk az egyesületben, és ezzel megkezdődött a munka időszaka is, rengeteg próba volt, Kikindán, Törökkanizsán, és nálunk is. Megkezdődtek a kórus próbák, műsorokra való készülés, és minden egyébb. :)
A hónap végén újra ismertem egy ismerőst, és megváltozott a lelki világom is :)
Sétáltunk Piricskén

Február

Nem sok mindenre emlékszem hogy mi történt februárban, csak egy dátumra, és az ahhoz tartozó napra :)
2014.február 4. (Kedd) - sajnálatos módon beázott a sulim, és nem volt aznap tanítás. És egy panorámás együtt bulizás után, először találkoztunk. Beszélgettünk, és teáztunk, sétáltunk és együtt lettünk. :)
Igazából abban a hónapban voltunk még Szegeden Alvin és a Mókusok koncerten, ami szintén eszméletlen jó volt :)
Voltak még barátos esték, és közös marhulások, heftölővel átszúrt fül és miegyébb. :)
Minden ami boldogság, testiekben és lelkiekben is :)

Jate előtti elfuserált Selfie :D

Március

Hogy itt mi is történt? Próba, próbák hátán. Képzések és 18-ik szülinapok.
Ekkor egy picit lerobbantam, szinusz gyulladásom lett, amit végül májusban sikerült rendesen kifeküdnöm. Ez történik amikor az ember túlhajtja magát :)

Drágasággal 18-ik szülinapon

Április

A nagykorúvá válásom hónapja. És a Középiskolások Néptáncművészeti Vetélkedőjének hónapja.
Nem volt időm betegnek lenni, és pihenni, úgy hogy csináltam mindent úgy, mint ha kutya bajom se lenne :) 
De befejeztem a képzést, csupa ötös vizsgákkal, és elméletileg Néptáncoktató vagyok, csak még a papíromat nem kaptam el róla.... még mindig :D
Aztán újra Szegedre mentem koncertre, ugyanis a két nővérem 18-ik szülinapom alkalmából elvitt 30Y koncertre. Hát eszméletlenül jó érzés volt, a kedvenc zenekaromtól hallani a kedvenc számaim, élőben, két lépésre a zenekartól.
Húsvétoltunk, ünnepeltünk, buliztunk, és a betegség alábbhagyott, egy picit :)
Szólj Síp, Szólj!-ra készített kórusaim, jól szerepeltek, első és második helyet hoztunk haza :)
KNV-n, igazságtalanul harmadikok lettünk, de sajnos néha nem elég az, hogy az ember mindent beleadjon, és szívből táncoljon.
S aztán betöltöttem a 18-at. Boldogsággal, Kapcsolatban, Szerelmesen. :)
Családom

Pici Maszat is festett tojást

Csoda ajándékom a Drágámtól



KNV-s szereplésünk :)

Május

A megkönnyebbülés hónapja :)
Megünnepeltük a majálist, boldogságban, békességben. Tánc világnapjára is meg volt a műsor és igazi Sirülő tag lettem :D
18-ik szülinapok csak jöttek és jöttek és a suli vége is közeledett :)
Őszintén szólva, fogalmam sincs hogy mi történt. Ballagtatásra készültünk meg Kőketáncra a gyerekekkel, a nagyobbakkal Durindóra és Gyöngyösbokrétára :)
a "pad" lakói :)

Röskével a Tánc világnapi műsor után 

Nyár

Ballagtattunk, befejeztük a sulit és lement minden néptáncos verseny ami csak lemehetett :D
Megkezdődött a nyári szünet, bicajozás, és jó idő :)
Volt Júniusi kavalkád, Júliusi tábor, sok-sok együtt levés, sok emlék, és sok ölelés.
Lakodalmak, és augusztusi tábor, születés nap, és meglepetés, koncertezés, barátnőzés, mosolyok és könnyek, macskahalál, és Bogyoládé kapás. Szerelem és csók, félhomály és érzések :)

Kórus :)

Sátort restauráltunk fdesztiválra

Szülcsinapcsi

Dezsőkével táncolunk

Évadzáró műsor :)

Bolond osztályom

marad a gyerek ha játszik

Félszív helyett :)


Bogyolááádééé :3

Lakodalmi puccban :)

Óriás csokornyakkendővel :)

Elfelejtett félév :D

Fesztiváli sár 

Szerelem ♥

Az év maradék része

Najó, rájöttem hogy hónaponként nem tudok írni az évről, egyszerűen nem emlékszem pontosan és összemosódnak a napok, és a hónapok.
Negyedikes lettem és elkezdtem tanulni. Legjobb barátnőm messzire ment, Kaposváron tanul, de mi maradtunk a legjobbak :)
Voltak koncertek, bulik, tanulások, magam alatti pillanatok, fényképezkedés és minden egyéb.
Voltam Dubioza Kolektiv koncerten és buliztam nagyon. Segesváron, Tompán voltunk fellépni, kiszöktem az éjszaka közepén itthonról hogy találkozzak a Drágasággal :)
És tanultam, és egyetemnek néztem utána :) Karácsony és Újév.
Boldogság, és szerelem :)

Segesvárra érkezve a kávé volt az egyetlen amire vágytunk :D

Dubioza jegyek ^^
Gólyabuli előtti selfie

Szüreti felvonulás Tompán 

4.3 csoda foci csapata ♥

Taplókép :)

Őrült osztályom egy része :)

Dubioza Kolektiv ♥

Menő Selfie

Suli utáni Mojozás :)

Vasárnap esti aquarelle 

Dorka baba és Zsuzsi :)

Nagyszüleim 55 éve házasok ^^

Tükrös selfie :D

az év utoljó 18-ik szülinapjáról ♥


Felejthetetlen, és eszméletlen dolgok történtek velem idén. Mindent köszönök, mindenkinek. Barátoknak, ellenségeknek, magánynak, és vitának. Szerelemnek, boldogsának, öeléseknek és csókoknak :)
Köszönöm hogy az életem része vagytok :)
Találkozunk jövőre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése