szombat, január 18

Csináld!

Najó, elég volt az önsanyargató életmódból. Már nem csak a barátaimnak van elege belőlem, hanem lassan magamnak. Elegem van a gyötrő gondolatokból. Úgy hogy, kész tervvel álltam elő. :)
Az első nagy motiváció az volt, hogy drága barátném pénteken elégette a múltammal és nyarammal kapcsolatos papír emlékeket. Azért igazán jó volt nézni hogy elég és porrá válik az egész. :)
Ha tehetném egyszerűen megkérnék valakit, hogy menjen el a Sötét Zsaruk film rendezőjéhez, és ezt a kis világítós kütyüt neutralizálót kérje kölcsön, hogy a legegyszerűbben fejejtsek :D
De, mivel ez eléggé lehetetlen, mást kell csinálnom. :)
Az ismerkedj, barátkozz, legyél mással, bulizz, foglald el magad dolog eddig nem nagyon jött be... pedig lassan már élni nincs időm úgy be vagyok táblázva és a többi. :D
Új telefon, új dolgok, új élet! :) Na, a mottóm most már ez lesz, tekintve arra, hogy édesanyám megörvendeztetett csütörtök délután :) Érdekes, hogy amúgy még soha nem szenvedtem ilyen sok ideig egy kapcsolat után, és soha nem léptem tovább ennyire nehezen.
És hogy még is mi a tervem? Az hogy nem sodródom tovább az árral, és nem hagyom hogy valami legyen, hanem döntök a sorsomról! Az első fontos dolog, hogy kiteszem a lábatlankodó személyt az életemből, és nem ismkerkedünk másikkal. Elegem van a férfiakból, kisfiúkból, legényekből... minden hím egyedből, ami a világunkban kétlábon jár, és embernek vallja magát. Blekk.
A maradék kézzel fogható emléket is megsemmisítem, nem elrakom, megsemmisítem! És felhagyok minden olyan tevékenységgel ami hozzá köt, rá emlékeztet vagy akármi. Aztán átkot teszek rá.... Szóval teljes megújulás. Kilók mennek lefelé, arcom tisztul, mosolygok, táncolok, élek, szinglin, BOLDOGAN! :D


Cica, cica, cica miért mész át az úton, hiszen piros van? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése